full screen header

TOUCHDOWN SWEDEN

Frida

Hej är själv inte sugen på att söka som aupair, men undrar lite hur mycket barnerfarenhet du hade och vad för slags erfarenhet?
Väldigt tacksam för svar :)

Svar: Hej Frida! Vad roligt, tycker jag absolut du ska göra. Sök iallafall sen kan du alltid ändra dig, men du kommer aldrig ångra att du skickade in en ansökan? Det är ändå inte bindande!!

Jag har varit barndansledare, konfirmandledare och sedan passat barn. Både släkt men också några barn som bor i närheten av mig hemma där jag är i från. Så lite blandat men ändå en hel del timmar. Tror jag hade runt 300h kanske? Minns inte riktigt.. Men något sådant! Lycka till! Kram på dig
Daniela Johansson

Ida

Kan du inte skriva om hur resan till Sverige gick och hur det var att komma hem? :) har du typ träffat kompisar och så?

Svar: Hej Ida! Absolut, självklart kan jag göra det! Det kommer om någon dag! Kram på dig
Daniela Johansson


Kom ihåg mig?